Stopala in vroči poletni dnevi

by - 14:04:00

Poletje je (končno!) tu in s tem lahkotna oblačila in sandali. Stopala so svobodna in vsem na očeh. Tako kot manikura, mi je zelo pomembna tudi pedikura. Sama bi se zelo slabo počutila, če bi v odprtih čevljih imela neurejene nohte. Zato pred poletjem obvezno obiščem kozmetičarko, ki poskrbi, da so moja stopala in nohti na nogah lepo urejeni.
Poleg tega pa v poletnih mesecih ne morem brez:
- Balea fuss deo: toplejši dnevi (pri meni) povzročijo potenje nog in zato uporabljam dezodorant za stopala, ki moje noge odišavi in prepreči (oziroma omili) potenje nog in s tem neprijeten vonj. Dezodorant stopala prijetno hladi in nima intenzivnega vonja, kar mi je zelo všeč.
 - Balea schuh deo: dezodorant za čevlje s prijetnim, svežim vonjem za higiensko svežino obutve uporabljam dnevno in s tem preprečim neprijeten vonj. Čevlje posprejam pred in po uporabi.
- Artdeco Senses Asian spa krema za stopala: ne samo poleti ampak skozi celo si stopala mažem s kremo za noge, ki naredi mojo kožo bolj mehko. Krema se hitro vpije in je zelo prijetnega vonja. Več o kremi si lahko prebereš tukaj
- Ker pa poleti ne nosim nogavic in me čevlji pogosto ožulijo, si noge posprejam tudi s Silky way sprejem, ki na stopalih naredi neviden film, ki zmanjša trenje bose noge v čevljih. Je nežnega in prijetnega vonja.

Kako ti v poletnih mesecih skrbiš za svoja stopala?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci