TOP 5 meseca septembra

by - 20:54:00


September je postregel z dežjem, soncem, angino, tridesetko in ogromno dobrimi izdelki. 

Kateri so se znašli med favoriti?

1. Hialuronska kislina The Ordinary
Ves hype okoli te hialuronske je upravičen! Uporabljam jo približno dva meseca in sem načela že drugo stekleničko. Odkar jo uporabljam je moja koža lepša, manj mastna, pore manj opazne in tekoča podlaga lepše mazljiva. Spremembe so opazne in koža vidno lepša (ne samo zaradi hialuronske, celotna kombinacija The Ordinary izdelkov je poskrbela za spremembo - več v prihodnji objavi).

2. Oliv' tonik
Tonik, ki koži povrne vlago in ga le-ta z veseljem vpije. Z rahlim in prijetnim vonjem pocarklja še tako zahtevne uporabnice. Njegova glavna naloga je osvežitev in vlaženje kože, kar v teh mesecih še toliko bolj potrebujem. Kožo pripravi na sprejem nadaljne nege.

3. MuLondon sivkina krema
Krema, ki ji težko rečeš ne. Bogata vlažilna krema, ki moji koži ni povzročila nevšečnosti in diši po pravi sivki. Čeprav se dolgo vpija, me to ne moti, ker resnično nahrani kožo in poskrbi, da je ponoči deležna bogatega razvajanja.

4. Bell Hypoallergenic The long wear maskara
Moja stalnica zadnji mesec. Krtačka je ravno prav velika, da dosežem vse trepalnice, ki so lepo poudarjene in ločene. Z lahkoto se odstrani, nič ne draži oči in kar je najpomembneje, ne pušča sledi (se ne drobi ali paca). Odlična novost, o kateri si več preberi tukaj.

5. Trend it up lip liner v odtenku 400
Paše pod večino šmink, ki jih moja zbirka premore. Lepo drsi po ustnicah in bi bil zadovoljiv tudi kot samostojen izdelek. To je tudi edini svinčnik za ustnice, ki sem ga uspela porabiti do konca.

Kateri so tvoji favoriti?

Pozdravček,
Maya






You May Also Like

2 komentarji

Spremljevalci