MuLondon - vlažilna sivkina krema

by - 20:56:00


Obožujem sivkin vonj, ker me izredno pomirja. Tako zelo, da posušene cvetove skrbno zavijem v vrečko in jo dam v prevleko za vzglavnik. Mizo v kuhinji pa krasi posušen šopek. Takšno pomiritev kože sem želela tudi od te kreme. 😉

So bila moja pričakovanja realna?                                                     
Seveda! Krema je odlična. Poleti je bila del sončne nege, delovala je izredno pomirjajoče. Na obrazu jo kot del vsakodnevne večerne rutine uporabljam slabe dva meseca, prej le 2x tedensko, ko sem koži privoščila bogato razvajanje (za vsakodnevno uporabo je bila poleti za mojo mastno kožo prebogata).

O kremi
Maslena krema, ki se med prsti kar stopi in z lahkoto nanese. Vpija se dlje časa, a zjutraj koža ni niti malo mastna, vso kremo posrka. Vonj je omamen in dolgo zaznaven, kar mi je noro všeč. Da pa vse skupaj paše v kategorijo “saj ni res, pa je” dodajam, da je koža kremo sprejela brez izbruha mozoljčkov.

Vlažilna krema s sivko je super za mlado in problematično kožo. Primerna je tako za obraz kot tudi telo (uporabiš jo lahko kot bogato nego po britju ali sončenju - v obeh primerih na kožo deluje pomirjajoče in jo naredi zelo, ampak res zelo mehko).

Sestavine
Vsebuje antioksidant rožmarina, karitejevo maslo, olje jojobe, kokosovo maslo in eterično olje sivke. Sestavine so naravne, biološke in veganske. Krema je ročno izdelana v Londonu.

Ustanovitelj podjetja Boris je vedno na voljo za vprašanja ali pomoč pri nakupu. Vedno, ko sem v zagati, mi zna svetovati. To celotno MuLondon zgodbo postavlja na višji nivo.

Če te zanima izkušnja s konopljino kremo, klikni tukaj. Katja pa je pred kratkim pisala o VSEH kremah - klik.

Če si želiš bogato, učinkovito in noro dišečo kremo, je MuLondon prava izbira zate. Sivka mi je ukradla srce.😉

Pozdravček,
Maya


You May Also Like

6 komentarji

  1. Čudovita je, bolj resničnega vonja sivke si nebi mogla želeti <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eden boljših vonjev sivke. Tudi krema je super.💜

      Izbriši
  2. Same pohvale slišim o teh kremicah, bo nujno treba v shopping. :) Sicer nisem neka velika ljubiteljica vonja sivke, ampak k sreči je izbira vonjev velika (no tudi če nebi bila, imajo belo čokolado). :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne govor, bi imela beli čokolado pa ni ravno za moj tip kože.😞 😀

      Izbriši
  3. Sivke ne maram, me pa mika čokoladna. Samo glede na sestavine za moj obraz žal ni primerna. Za kaj drugega pa priznam, da mi jo je škoda:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je sivka super, obožujem njen vonj.😉

      Izbriši

Spremljevalci