V roza oktober z Avonovimi izdelki

by - 18:02:00


Pred kratkim sem prejela čudovit Avonov paket v znamenju roza barve. Nekateri izdelki so me navdušili bolj, drugi manj.

Peneča kopel Bubble gum
Kot že ime pove, kopel diši po žvečilnih. Vonj me popelje v otroštvo, ko smo se nabasali z žvečilnimi gumiji, pokali balončke in pri tem neizmerno uživali. Vonj je zelo sladek in objame celotno kopalnico, ki diši še dolgo po tuširanju. Če si ljubiteljica močnih in sladkih vonjev, je ta izdelek prava izbira. Izdelek se močno napeni in porablja se počasi. Ker pa so dobre stvari še boljše v večjih pakiranjih, je 500 ml gela tista češnja na tortici.


Mark primer zaveke
Izdelek, ki me je najbolj matral. So vse hvale upravičene? Absolutno! Primer odlično pripravi veke na nanos senčila, ki se obdrži skozi cel dan. Tudi senčila v svinčniku, ki se mi najpogosteje odtisnejo, so tam kamor sem jih nanesla. Edino, kar bi pri izdelku spremenila, je embalaža. Pri dolgih nohtih je sila nehvaležno s prsti segati v lonček, ker se izdelek vedno nabere za njimi. Zato primer "zajamem" s čopičem in si ga nato s prsti vtapkam na veko.


Mark nail style studio
Odtenka sta čudovita, mogoče celo princeskatsa. Digital ilusion je izredno nežen belo roza odtenek z drobnimi bleščicami. Tudi po dveh nanosih se še vedno vidi nohtna plošča, zato je boljši kot nadlak drugi barvi, kjer se noht lepo posveti. Glam rock je marelično roza odtenek s 3D bleščičastim efektom. Ko se lak posuši, izgleda precej grudasto, kar me malo moti. Mi je pa všeč čopič, ki omogoča natančen nanos. 

Tokratni model je kar tašča, ker je takoj želela prezkusiti novosti.😀 Laka ji zelo pristajata.

Pozdravček,
Maya




You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci