Baleini maski za obraz

by - 18:11:00

Moja koža je mastna in v poletnih mesecih še toliko bolj svetleča. Ponavadi se mi zaradi vročine ali slane vode - morja, pojavi več mozoljčkov. Kožo vsako jutro in večer očistim, 2x tedensko pa ji privoščim tudi bolj intenzivno nego z masko. 
Preizkusila sem dve Baleini maski za obraz. Pri nakupu za pol evra dobiš dve maski, kar je zelo poceni in se splača preizkusiti.

Baleina maska za obraz Mrtvo morje
Namenjena je nečisti koži in z blatom iz Mrtvega morja preprečuje nastanek nečistoč, hkrati pa maska kožo neguje in razvaja. Posebna formula z minerali odstrani poroženele delce kože, preprečuje nastanek nečistoč in poskrbi za negovan, žametno mehak videz kože. 
Blato Mrtvega morja vsebuje minerale in elemente v sledeh in s kože odstrani odvečno maščobo, aloe vera poskrbi, da je koža navlažena, izvleček kamilice kožo pomiri in neguje, naravni piling delci iz mareličnih pešk in bambusa kožo nežno očistijo.
Pri uporabi maske sem na obrazu takoj začutila, da se na koži nekaj dogaja, občutek je bil zelo svež in piling delci so izredno nežno delovali na mojo kožo. Maska je prijetnega vonja in po uporabi sem imela občutek, da je koža res osvežena in očiščena.

Balein mousse sivke
Mousse je namenjen vsem tipom kože in predstavlja sprostitveno nego za posebne trenutke razvajanja. Nežna tekstura moussa vsebuje dragocene olje sivke iz Provanse, ki poskrbi za dobro počutje. Naravno mandljevo olje pospešuje obnovo kože in poskrbi, da je koža mehka in voljna, karitejevo maslo kožo neguje in ščiti pred izsušitvijo, pantenol pa kožo navlaži, pomirja in ji pomaga, da se spočije.
Mousse je nežen, penast :-) in ima izrazit vonj po sivki, kar mi je bilo zelo všeč. Moja koža je bila s to masko deležna čudovitega razvajanja.  Imela sem občutek,da je koža na obrazu kot nova. :-) Zagotovo nakup te maske ponovim.

Čeprav sta maski med seboj zelo različni, sta vsaka po svoje naredili nekaj dobrega za mojo kožo. Pri "piling maski" sem imela občutek, da je koža bolj globinsko očiščena, medtem ko je "mousse maska" poskrbela za nežno razvajanje kože.

Si že preizkusila Baleine maske za obraz?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Zanjič sem kupila par paketkov, so bile ravno znižane. :D Zdijo se mi v redu, le enkrat me je ob nanosu začel peči celoten obraz, ampak predvidevam, da zato, ker sem jo nanesla, ko sem prišla iz plaže (seveda na očiščen obraz) in je bila koža verjetno razdražena od soli, sonca ... :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možno, da je kombinacija sonca, soli in maske bila preveč za tisti dan.😉

      Izbriši

Spremljevalci