Lesema uhančki

by - 09:57:00

Po Avelinini prekrasni toaletki sem se odločila za še en "homemade" nakup. Tokrat sem si izbrala nakit, ker ga ni nikoli preveč. 
Ema, ki ustvarja pod imenom Lesema design, je izdelovalka lesenega nakita. Nanjo sem naletela na instagramu, ko sta skupaj s Tyashulino imeli nagradno igro. Takoj sem poklikala in videla, da so njene verižice, prstani in uhančki ČUDOVITI! Kontaktirala sem jo preko e-maila in povedala svoje želje. Brez težav sva se uskladili in paket je bil pri meni doma. Nad uhančki sem navdušena in jih že pridno nosim. Zagotovo si privoščim še kak kos nakita. :-)
Izbrala sem si uhančke v oblika srčka v mint-beli barvni kombinaciji. Navdušena sem nad natančno izdelavo. Vidi se, da je v delo vloženo veliko truda in časa. Za uhančke sem odštela 21 €.
Več si lahko pogledaš na instagramu, sledi ji pod imenom @lesema_design ali si oglej njeno FB stran

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

1 komentarji

Spremljevalci