Clarins čistilna pena za obraz

by - 08:59:00

Po kozmetiki znamke Clarins redko posežem in ni nekega posebnega razloga zakaj. Pred kratkim sem pisala o njihovem balzamu (tukaj), ki me je navdušil, danes pa bom nekaj besed namenila čistilni peni za obraz.
Izdelek ima nežen, prijeten vonj in je namenjen čiščenju normalne/mešane kože. Kože ne izsuši, odstrani ličila in odvečni sebum (tako je navedeno).
Moja izkušnja je sledeča ...

Koža je bila po uporabi pene izredno suha in zategnjena. Občutek me je spominjal na umivanje s trdim milom, po katerem je moja koža popolnoma izsušena. Poleg tega me je celoten obraz pekel in na predelih lic postal rdeč. Ker sem mislila, da je to zgolj reakcija na menjavo izdelka za čiščenje kože in je moja koža zelo občutljiva, sem vztrajala še nekaj časa. Toda nč se ni spremenilo. Izdelek moji koži žal ne odgovarja in ga ne uporabljam več.
Čeprav imam mešan/masten tip kože sem mislila, da mi bo pena ustrezala (ker ni prvič, da sem uporabljala izdelek za normalno/mešano kožo in je bilo vse ok). Pena je bila sicer del seta, v katerem sta bila še balzam in maskara.


S že preizkusila Clarinsevo peno za čiščenje? Če si, kakšna je tvoja izkušnja?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci