Kiko Milano Colour Click Lipstick

by - 19:38:00

Navdušenje nad šminkami še vedno narašča in vedno pogosteje jih uporabljam. Šminka da celotnemu makeupu nekaj več in sama se počutim enkratno, ko jo nosim. :) Posledično se moja zbirka veča.
Kikovo šminko Colour Click imam že dolgo, a sem nanjo kar malo pozabila. Je del linije The Artist, zanjo pa sem odštela 6.90 € (trenutno je znižana in stane 3.40 €).

Šminka je kremasta, lepo mazljiva in ustnic ne izsuši. Sama sicer pred nanosom (pol ure prej) ustnice navlažim z balzamom, da niso razpokene ali izsušene že pred nanosom šminke. Pri šminki mi je všeč embalaža oz. samo odpiranje na "klik", ki ga pri šminkah nisem vajena. Pod enostavnim belim pokrovčkom se skriva čudovita šminka v 4-ih različnih odtenkih.
Moja je v odtenku 03-Clamorous Strawberry. Edini minus, ki ga najdem je obstojnost. Po treh urah je bil potreben ponovni nanos.

Si tudi sama fanica Kikovih šmink?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci