Razvajanje pod prho

by - 08:21:00

Ena izmed stvari, ki ji med nakupovanjem v drogeriji/trgovini namenim veeeeliko časa, so police z geli za tuširanje. Vse te pisane embalaže kar kričijo, da jih odprem in povonjam. Če me takrat kdo opazuje, si najverjetneje misli, da sem malo nora. Če bi polička pod tušem le bila malo večja ...
Gelov za tuširanje ni nikoli preveč. Všeč so mi predvsem sadni in cvetlični vonji po katerih ne diši samo moja koža, ampak kar cela kopalnica.

Balea malina in limonska trava
Balini geli so mi že od nekdaj všeč. Za slab evro dobiš čudovit gel, vedno imam v omarici vsaj enega. Na voljo je ogromno različnih vonjev, od sladkih do svežih. Poleg stalnih vonjev, nas Balea razvaja tudi z omejenimi kolekcijami, ki so čudovita popestritev vsakega letnega časa. Ne samo, da Baleini geli lepo dišijo, po uporabi je koža zelo mehka in navlažena.
Dove goFresh z vonjem mandarine in cveta Tiare je izredno gost gel, ki kožo nahrani, navlaži in odišavi. Všeč mi je svež sadni vonj, tak poletni. Moja koža je po uporabi tega gela res bolj mehka.
Dove PURELY pampering gel z vonjem sladke smetane in potonike je bolj sladek kot prej omenjeni goFresh gel. Koža je tudi tu mehka, navlažena in dobro nahranjena. Gel je zelo gost in kremast. 

Afroditin piling gel za prhanje z aloe vero in svežim vonjem limone in eteričnega olja poskrbi za razvajanje čutov. Zrnca iz jojobe nežno odluščijo sloj odmrlih celic iz povrhnjice kože, mineralna voda, izvlečki aloe vere in kumarice poskrbijo, da je koža navlažena. Ne vsebuje parabenov, parafinov in silikonov. Piling gel uporabljam 2x tedensko.
Absolutni zmagovalec med geli je iz linije Secret garden. Najljubši vonj mi je Wild orchid, ker pa je ta vonj v mojem koncu težko dobiti, se trenutno razvajam z gelom Magnolia blossom, ki je prav tako čudovit. Oljni gel z nežnim cvetličnim vonjem kožo ščiti pred izsuševanjem, jo naredi mehko in negovano. Koža po uporabi gela še dolgo diši.

Kateri je tvoj najljubši gle za prhanje?

Pozdrvček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci