BeYu zeleni korektor v svinčniku: Izdelek z najkrajšim časom uporabe

by - 06:48:00

Zeleni korektor je pri meni pogrešljiv izdelek. Če ga nimam pri roki, ne bom zaradi tega delala cirkusa, če je v bližini, mi bo pomagal prekriti nezaželjene mozoljčke. Ker se mi je korektor v svinčniku zdel praktičen in v kozmetični torbici ne dela prevelike gneče, je romal z mano domov.


Korektor ni slab, a sem imela že boljše. Tiste majhne kapilarice in mozoljčke prekrije, pri večjih žal ne deluje kot bi si želela. Kar me je pri njem najbolj razočaralo je to, da se neprimerno hitro porablja. Problem je v šiljenju. Konica se kar naprej lomi in zapaca v šilčku. In tako ga gre kar nekaj v nič. Najprej sem mislila, da je v prostoru, kjer se ličim pretoplo, a z ostalimi ličili NIKOLI nisem imela tovrstnih problemov. Kakorkoli, izdelek me je razočaral in ga ne bom kupila ponovno.

Še to, izdelek sem kupila slab mesec nazaj. Z njegovo uporabo res nisem pretiravala.



Si tudi sama imela podobno izkušnjo s kakšnim izdelkom?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Imam ta izdelek, ampak ga niti ne uporabljam, je pa res zelo kremen in veliko ga gre pri šiljenju v nič. Občasno si z njih zakrijem kako rdečico okoli mozoljčka,ampak takrat me njegova obstojnost ne prepriča. ni moj must have, niti približno in brez tega kamot lahko živim.:):):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skoraj nič uporabljen in je že pri koncu.😀 Res ni nek presežek korektorja. Na napakah se učimo.😃😃😃

      Izbriši

Spremljevalci