U-stvarjalnica: Ko nakit postane mojstrovina

by - 07:54:00

Na blogu je bilo že par objav, ki so bile hvalospev domačim ustvarjalnim rokam (Avelina, Urša Zrnec, Pastel Pink). Tokrat se navdušujem nad U-stvarjalnico.


Da si boš lažje predstavljala, kaj U-stvarjalnica je, ti na kratko predstavljam njeno zgodbo ...

Začela se je lansko jesen in že to pomlad bo dobila pravo malo prenovo. Kakšno, boš videla kmalu. Urškina ideja se je pojavila kar na lepem, ko je začela z ovijanjem vezalk z volno. Kasneje je prešla na nove materiale in do potankosti izpilila tehniko. V kar sem se prepričala tudi sama. Moji zapestnici in uhančki so narejeni z veliko mero natančnosti in potrpežljivosti. Na prvi pogled je nakit masiven. A, ko ga dobiš v roke, te preseneti s svojo lahkotnostjo. Izdelan je iz navadne vrvi in ovit v barvno prejo. 

Inspiracija za izdelavo so predvsem barve, narava in življenje nasploh. Mešanica različnih struktur, materialov in stilov, ustvarja edinstveno, zgovorno in sodobno obliko nakita, ki stremi k čistim in definiranim linijam.


Vsa čast Urški, ki je potrpežljivo odgovarjala na vsa moja vprašanja, iskala barve, ki sem si jih zaželela in ekspresno hitro naredila in poslala moje naročilo. Premalo je, če napišem, da je nakit preprosto čudovit in prava paša za oči. Moji zapestnici in ujemajoči se uhani v srebrno-mint barvni kombinaciji, so kot nalašč za prve pomladne dni.


Če si želiš trendi, chic, barvit, drzen, nosljiv in cenovno ugoden nakit,  kontaktiraj Uršo na instagramu @u_stvarjalnica in ji povej svoje želje. Ne pozabi si tudi ogledati mojstrovin izpod njenih spretnih rok.

Pozdravček,
Maa

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci