Top izdelki meseca marca

by - 15:38:00

Ne bom se ponavljala, kako hitro čas beži. A dejstvo je, da se s tem zelo hitro približujejo poletni meseci. In meni močno pašejo višje temperature ... Od sanjarjenja k mesečnim favoritom.😉


Ta mesec so se med favoriti znašli:

Bell Hypoallergenic gobica za nanos podlage
Ker sem v preteklih mesecih kar nekaj nakupovala na spletni strani bodizenska.si, sem dve gobici prejela kot darilo. 

Z gobico je zabrisovanje podlage enostavno (čopič mi nekako ne ustreza). Večji, spodnji del je namenjem čelu, ličkom, skratka večjim predelom obraza. Manjši, koničasti del, ti omogoča "tapkanje" okoli oči. Ponavadi mi gobice hitro začno razpadati, koščki odpadajo, pri tej tega še ni pa jo uporabljam že kar nekaj časa (na sliki je sicer nova, neuporabljena gobica, ker sem staro tik pred slikanjem, zaradi higienskih razlogov, vrgla v koš).

L'oreal Paris Miss Hippie maskara močno poudari volumen trepalnic. Ker so moje zaradi uporabe Lux factor seruma pridobile na dolžini, po uporabi te maskare izgledajo fantastično. Poleg maskare mi je L'orealov lip paint v odtenku Darling pink (102) zlezel pod kožo. 

Kiko Milano lak za nohte v odtenku Pearly Green Butterfly (531) je zame kar precejšna sprememba.😀 Všeč so mi drobne bleščice in ta čudoviti zeleni odtenek. Ker zdrži pet dni na nohtih, ga imam še toliko raje.😉


Kateri so tvoji favoriti?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

1 komentarji

Spremljevalci