Pomladno ličenje

by - 08:09:00

Počasi in vsak dan bolj, nas že greje spomladansko sonce. Temu primerno je tudi ličenje. Nič več zadržane barve, čas je za poživitev.


Trenutno mi je zelo ljub Bell Hypoallergenic tekoči puder za prekrivanje nepravilnosti v odtenku 02. Je srednje prekriven z mat finišem. Ko je moja koža v "normalnem" stanju je lepo prekriven, v tistih "divjih" dneh pa večje nepravilnosti ne prekrije popolnoma. Uporabljam ga skoraj vsak dan in sem z njim izredno zadovljna.


Flow love se pri meni samo stopnjuje. Tokrat ne gre za negovalne izdelke, ampak za čudovito rdečilo v prahu v odtenku malina. S svojo nežno pink barvo na lička pričara svežino. Pigmentacija ni premočna in težko bi z njim pretiravala. Za piko na i, dodam malo sijaja z Bellovim osvetljevalcem. 


L'orealova Miss Hippie maskara bo tvoje trepalnice močno poudarila. Pri meni je res vav efekt (zasluge gredo tudi Lux factor serumu, ki je podaljšal moje trepke). Vsekakor se maskaro splača preizkusiti.

Da je look res pomladen, uporabim tudi Kikovo šminko Colour click (03) in lak (504), oba v nežno rozastem odtenku, ki naredita celoten make up svež in pomladen.



Naj se pomlad začne!

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Super izdelki :)

    Res me veseli, da si tudi ti tako navdušena nad Bellom :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.😉 Bell izdelki so mi zelo pri srcu in izredno rada jih uporabljam.❤️

      Izbriši

Spremljevalci