Nakup v DM se zelo splača!

by - 13:20:00

Mislim, da je ni osebe na tem svetu, ki bi se branila popustov pri nakupih. Sama sem mahnjena na raznorazne kupončke s popusti.😃  Moj zadnji nakup v DM-u je bil več kot odličen, ker sem prihranila kar nekaj denarja in domov prinesla lep kupček kozmetike.

Kaj sem kupila in koliko sem pri tem prihranila?

Všeč so mi raznorazni geli za tuširanje in skoraj vedno jih kupujem v DM-u, ker imajo vsak mesec kakšno akcijo. Tokrat sem kupila tri gele znamke Palmolive in sicer vonj kokos (itak), jagoda in vanilija. Uporabila sem kupon za 50 % popust.


Maskara vedno prav pride. Če dobiš eno gratis, toliko bolje. Slučajno sem ujela to akcijo in pri nakupu maskare L'oreal Miss Hippie na blagajni dobila dve za ceno ene.

V mesecu marcu pa imajo pri DM-u pravi bum s popusti, ki si jih lahko ogledaš v njihovem aktualnem katalogu (kjer si najverjetneje opazila naše krasne blogerke). Seveda ni šlo brez novih ličil.

Privoščila sem si tri šminke. L'orealov lip paint v odtenku 102 (Darling pink), Trend it up ultra matte lipcream v odtenku 050 in Rimmel London The only one šminko v odtenku 700 (Naughty nude). Od iste znamke sem kupila še opevano paletko manekenke Kate Moss.



Pri nakupu sem privarčevala 24,99 €. 

Izdelka, ki nista bila znižana in sem ju ravno tako kupila, sta Trend it up bright eyes duo svinčnik in zeleni korektor znamke Beyu.



Je tudi tebe zajela nakupovalna mrzlica?😃

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Moram preizkusiti tele tuš gele, čeprav me ravno od Palmolive najmanj mikajo...

    Ampak embalažo so pa zelo polepšali, moram rečt <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njihove embalaže res niso med najbolj privlačnimi.😃 Ravno uporabljam vanilijo, je kar ok. Drugače jih pa ni čez določene Fa ali pa Afroditine gele. 🙂❤

      Izbriši
  2. Ne smem hodit v Dm, ker nikol ne pridem praznih rok ven:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne govori, moja denarnica vsakič trpi! :-D

      Izbriši

Spremljevalci