Vikend sladkorčki: KOKOS

by - 07:21:00

Obožujem kokos, pa naj bo to v kuhinji ali kopalnici. Njegov okus in vonj sta zame fantastična. Danes o vonju, mogoče kdaj drugič o okusu.


Biobazino mleko za telo z vonjem kokosa sem dobila za božič in mi je resnično všeč. Vonj ni tako zelo sladkast, vsebuje zgolj naravno dišavo kokosa. Mleko se hitro vpije in kožo naredi mehko. Mogoče pogrešam malo bolj hranilen občutek na svoji koži.

Prava eksplozija kokosovega vonja je v Palmolive gelu za tuširanje. Vonj je sicer veliko bolj inteziven in umeten. Ampak res NORO diši!

Nazaj k naravnim izdelkom. Flow piling himalajske soli z vonjem kokosa in limone je sicer še povsem nova pridobitev, ki sem jo zgolj povonjala. Vonj je omamen! Diši po naribani limonini lupini z dodatkom kokosa. Zelo sveže in prijetno. Kakšni so učinki pilinga, poročam, ko ga dodobra preizkusim.

Kateri so tvoji priljubljeni vonji?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Flow piling himalajske soli z vonjem kokosa in limone je omamen, najbolj dišeč pilin, ki sem ga preizkusila in tako efektiven in učinkovit. Obožujem ta vonj, čeprav imam sedaj drugo verzijo vonja, samo mi je ta še vedno zmagovalen. Fantastičen je. Piling tak, kot mora biti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sploh ne dvomim v tvoje besede.😉 Sedaj se še bolj veselim njegove uporabe.😃 Že sam vonj je mene čisto prevzel.

      Izbriši

Spremljevalci