1. obletnica bloganja❤️

by - 06:39:00

VAV! Saj ne morem verjeti, da je minilo že celo leto od moje prve objave, ki si jo lahko ogledaš tukaj.


Mogoče se boš strinjala z mano, ali pa tudi ne, ampak zdi se mi, da je prvo leto bloganja izredno pomembno. Zakaj? Danes je ogromno blogov, blogerk, skratka punc, ki pišejo in ustvarjajo zanimive, kvalitetne, drugačne bloge. Da tvoj blog postane opazen, bran, iskan, KVALITETEN, je potrebno veliko truda in seveda časa. Kajti vse te stvari ne pridejo same od sebe. Vse to pa moraš negovati in nadgrajevati, kar ni mačji kašelj. In ravno zaradi tega mnogo punc prehitro obupa. 

Od začetka do danes je moj blog spremenil izgled in končno lahko rečem, da sem z njim zadovoljna.😀 Stvar, ki ji bom to leto namenila veliko več pozornosti je fotografija. Ko bo le možno, bom denar vložila v nakup fotoaparata, ker pri slikanju s telefonom nisem vedno zadovoljna s kvaliteto slik. Želim si tudi napisati kakšno objavo na teden več (1-2 uri več v dnevu bi mi prišli zelo prav😀).

Skratka, vesela, ampak res, zelo sem vesela, da sem se odločila za ta korak. Od nekdaj obožujem pisanje in to sem združila z ljubeznijo do kozmetike. V tem letu sem odkrila, spoznala veliko novega. Od kozmetičnih znamk, izdelkov, bolje sem začela skrbeti za svojo kožo, predvsem pa sem ugotovila, da ostale punce (vsaj te, ki jih imam za "moje") niso "bav bav" in so me po njihovih odzivih sodeč na nek način sprejele v svoj krog. Hvala punce!
Foto: Pinterest

Hvaležna sem za:
- vsak komentar, ker vem, da me bereš,
- sporočilo, ker vem, da mi zaupaš,
- ogled mojega bloga, ker vem, da si vzameš čas tudi "zame",
- vse spodbudne besede, pohvale, ker vem, da ti ni vseeno,
- vsa sodelovanja, ker vem, da mi zaupate in imam prosto pot pri pisanju (iskrenost največ šteje, kajne?).

Hvaležna, da si moja bralka (ali bralec😉).
Foto: Pinterest

Pozdravček,
Maya


You May Also Like

6 komentarji

  1. Čestitke draga Maja, še veliko uspeha na tvoji poti. naj se ti želja po fotoaparatu čimprej uresniči, potem bo motivacija še večja. Želim ti še naprej veliko lepih objav, skrbne nege in vsega lepega kar si želiš:), Monika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Monika, najlepša hvala za lepe želje.😉❤️

      Izbriši
  2. Čestitam! In se strinjam, da je prvo leto zelo pomembno. Čeprav sem še bolj na začetku, sem se že veliko naučila. :) In res gre veliko truda in časa v to in tudi rezultati kažejo, da delaš to s srcem. :) Želim ti še več super objav in čim več obletnic tvojega bloga! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Teja! In seveda enako tebi, čim več užitka v bloganju.😉

      Izbriši
  3. Ah, ti si takšen sonček! Zelo rada te prebiram in si mi zelo všeč!

    Vsekakor ti želim še veliko ogledov, sodelovanj, uspeha <3

    In da se v živo spoznala in naklepetava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, hvala Katja!❤️ In saj veš, tvoj blog💕💕💕💕💕😉
      Tale najin klepet je pa res že skrajni čas, da se uresniči!

      Izbriši

Spremljevalci