Top izdelki meseca februarja

by - 11:55:00

Le kateri izdelki so me ta mesec (pa tudi kakšnega prej) navdušili?


1. Lux factor serum za rast trepalnic
Če se ne bi prepričala na lastne oči, ne bi verjela, da serum resnično deluje! Trenutno uporabljam drugo stekleničko in trepalnice so občutno daljše. Želim si le, da bi bil serum cenejši.😉

2. Bell Hypoallergenic tekoča mat šminka
Mogoče je res nimam tako dolgo, a me je zasvojila. Odtenek, mazljivost, obstojnost, vse "štima"! Ker ne izsuši mojih ustnic, ji lahko samo še ploskam.😂


3. Mia Höytö KAUNIS pena za čiščenje obraza
Naravna, nežna, učinkovita, so le tri besede, s katetimi lahko opišem peno. V embalaži se skriva prozorna vsebina, ki se ob stiku z vodo speni. Nobene agresije nad kožo, le nežno čiščenje. Očitno sem ena velika "škrtica", ker je to še en izdelek, od katerega se ne morem posloviti in stiskam zadnje kapljice (čeprav v omari čaka še en).


4. Chanelov concealer
Praskam še zadnje ostanke, ker mi je izdelek super in se želim še malo dlje razvajati z njim (no, tudi cena ni zanemarljiva😃).  Chanelov korektor bo zamenjal občutno cenejši in po besedah mnogih punc odličen Catrice camouflage korektor. Me prav zanima, če bom tudi sama tako navdušena.

5. Avon True maskara
Uporabljam jo izključno za spodnje trepalnice in o njenih učinkih, ki jih obljublja, ne morem pisati. Za spodnje trepalnice je super. Z njeno krtačko lahko dosežem tudi tiste najbolj skrite in nedosegljive trepalnice. Kar mi je najbolj všeč, je to, da se ne paca in po nekaj urah NE izgledam kot rakun.




Kateri so tvoji mesečni favoriti?

Pozdravček,
Maya



You May Also Like

2 komentarji

  1. Hejla!

    Meni se pa ne peni tale Kaunis, kaj delam narobe?! :O <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res ne? Jaz si prej zmočim obraz in na mokre dlani stisnem Kaunis. Potem pa nanesem na obraz in se lepo speni. Prav taka lepa pena nastane. Pri tebi ni čisto nič spenjeno?

      Izbriši

Spremljevalci