Olivella piling za umivanje telesa

by - 09:24:00

Pilingom za nego telesa nikoli nisem posvečala pretirane pozornosti. Nekako nsem čutila potrebe po uporabi le-teh. Sedaj, ko imam v kopalnici Olivellin piling za telo, imam občutek, da sem kožo prikrajšala za marsikaj. Ker gre za popolnoma naraven izdelek, ga uporabljam še raje.


Olivellin piling za umivanje telesa je oljčni gel s piling učinkom, ki je namenjen negi telesa in obraza. Vsebuje mikro kroglice strtih semen marelice, deviško olivno olje in olje metinih listov. Po uporabi pilinga je moja koža zelo, ampak res ZELO mehka. Vedno si telo umijem še z gelom za tuširanje, ker sama uporaba pilinga zgolj izboljša izgled kože in pospeši mikrocirkulacijo. Drobna zrnca pa nudijo masažni učinek. Redno ga uporabljam na predelu nog, dekolteju in hrbtu. Če imaš po hrbtu ali dekolteju drobne, posušene mozoljčke, je piling odlična rešitev za nego, ker jih nežno odstrani. 

Piling sem preizkusila tudi na obrazu, a me je obraz po uporabi pekel in nege nisem nadaljevala.


Kako pa je z vonjem in izgledom pilinga?
Je rjavkaste barve in nenavadnega vonja. Ne vem kako bi se drugače izrazila, ker me vonj ne spominja niti na eno izmed sestavin. Pri pilingu se razvaja zgolj tvoje telo, brbončice bodo ostale razočarane. Ni moteč, nima pa tistega omamnega vonja, kot smo danes navajeni pri večini izdelkov. Vzamem v zakup, ker je 100 % naraven.

Sama embalaža je v opazni zeleni barvi in za ceno 16,99 € dobiš 300 ml pilinga. Svojega lahko kupiš tukaj.

Izdelek me je prepričal in ti ga toplo priporočam. Ko ga porabim do konca (na srečo se porablja zelo počasi🙂), si ga privoščim ponovno.

V moji rutini je vedno več naravnih izdelkov. Če si svoji zbirki želiš dodati kaj učinkovitega in naravnega, klikni na kozmetix.si.


Si že preštela naravne izdelke v svoji zbirki kozmetike?😉

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Si me prepričala, naslednjič ga vzamem! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koža je reeees tako mehka po uporabi! Res pa je, da vonj in barva nista najbolj privlačna.😉

      Izbriši

Spremljevalci