Bell Hypoallergenic tekoča mat šminka

by - 19:25:00

Že kar nekaj časa nazaj so v prodajo prišle tekoče mat šminke znamke Bell Hypoallergenic. Znamka je od prihoda v Slovenijo usvojila precej deklet. Z razlogom, kajti gre za nizkocenovno, a kvalitetno kozmetiko. Sama jo uporabljam skoraj leto dni in mislim, da ni izdelka, ki bi me pustil ravnodušno.


Da ima Bell tekoče mat šminke v 6-ih različnih odtenkih, se gre zahvaliti Katji (Viva la vida blog), ker je ona "kriva" za to novost. O njih sem prebrala dobre ocene in seveda sem si jo morala kupiti. 

Najbolj me je prepričala šminka št. 02, ki je v nude odtenku in izredno nosljiva za čez dan. Gre za izredno dobro pigmentirano šminko, ki ne bo izsušila tvojih ustnic. Ker imam sama izredno suhe ustnice in mi mat šminke ravno zaradi tega niso pri srcu, sem vesela, da imajo pri Bellu tako, ki mi zelo odgovarja.


Tudi z obstojnostjo sem zelo zadovoljna. Pitje zdrži brez problema in na kozarcu ne boš opazila svojih ustnic. Po jedi sem sama potrebovala nekaj manjših popravkov, da je bila šminka zopet brezhibna (od nanosa do kosila so minile 4 ure in šminka je do takrat ostala brezhibna). Brez hrane bo šminka v popolnem izgledu kraljevala na svojem mestu doooolgo časa. Zelo hitro se posuši in doseže pravi mat učinek.




Svojo si lahko kupiš tukaj (po zelo ugodni ceni, 5.19 €).

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

1 komentarji

Spremljevalci