Bell Hypoallergenic izdelki #1

by - 08:40:00

Bell kozmetika mi je zelo pri srcu. Uporabljam jo že več kot eno leto in nad izdelki sem preprosto navdušena. Ne samo, da so koži prijazni, tudi cenovno so zelo dostopni. Izdelki so na voljo v Nami, drogeriji tuš in Maxiju. Poleg tega jih lahko naročiš preko spleta na bodizenska.si in licila.si.

Ker se je nabralo kar nekaj izdelkov, o katerih še nisem pisala, sem se odločila, da jim namenim dve ločeni objavi.

LAKI ZA NOHTE
Imam dva dolgoobstojna laka v pastelnih barvah (16 - modro-vijoličen, 042 - mareličen). Kot že ime pove, sta RES dolgoobstojna! Brez krušenja sta mi zdržala 6 dni, kar se meni zdi za lak odlično. Po šestih dnevih se začne luščiti, kar je delno posledica čiščenja, stika z vodo ... Tudi prekrivnost je super. Pri mareličnem sta za popolen videz potrebni dve plaasti, pri modrem je dovolj prekrivna že ena plast (sama se vedno poslužujem dveh plasti). Omenila bi še Fluo lak, ki je namenjen preprečevanju rumenih nohtov in to obljubo izpolnjuje. Pri rdečih odtenkih imam vedno rumeno obarvan noht, z uporabo Fluo laka, teh težav nimam. Edini lak, ki me ni tako navdušil je hitrosušeči nadlak, ki sam po sebi ni slab, vendar se ne posuši v bistveno krajšem času, kot sem mislila. Če želiš dobro prekrivne, dolgoobstojne in cenovno ugodne lake, je Bell prava izbira zate.



L: ena plast D: dve plasti
OSVETLJEVALEC
O njem sem pisala že kar nekajkrat in počutim se kot papagaj, ampak ta osvetljevalec je "the best"! Zelo lepo se zabriše in ravno prav se posveti. Nanašam ga s prsti ali s čopičem za zabrisovanje senčk. Uporabljam ga v kotičkih očesa, pod obrvjo in nad lično kostjo. Embalaža je plastična, manj kompaktna kot pri matirnem pudru. Izdelek, ki res ne sme manjkati na tvoji makeup polički.😉

MATIRAJOČI FIKSIRNI PUDER
Pri meni se je znašel, ker mi je Kikovega zmanjkalo in Bellov se mi je zdel dobra izbira. Nisem se motila. Svojo nalogo matiranja dobro opravlja in preprečuje, da bi se prehitro začela svetiti. Nanašam ga z Bell gobico in ga dobro potisnem v obraz. Embalaža je zelo kompaktan (bolj kot pri osvetljevalcu) in brez tega izdelka si makeupa ne predstavljam več. Niti pomisliti nočem na to, kakšna bi hodila naokoli brez matirnega pudra.😱

PALETKA SENČIL NUDE
Nisem ljubiteljica večjih paletk, ker ponavadi uporabljam do največ pet senčk, ostale so ali nedotaknjene ali redko v uporabi. Nude paletko imam v odtenku 03 in vsebuje vse kar od paletke želim in pričakujem: dobro pigmentirane senčke v meni najljubših zemeljskih odtenkih. Dejansko je v uporabi vseh pet odtenkov! Barvni izbor v tej paletki je super in primeren za dnevni ali večerni makeup. Poleg tega se senčke ne prašijo in se enostavno zabrisujejo. Manjša pakiranja so tudi veliko bolj praktična za potovanja. Pri Katji (Viva la vida blog) si lahko prebereš oceno vseh paletk.



Če te še nisem prepričala v nakup Bell Hypoallergenic izdelkov, ti prilagam linke objav, v katerih je vsaj en Bell izdelek. Nabralo se jih je kar 16! Zanimivo je bilo brskati po starejših objavah, ker se mi zdi, da sem od prvih objav do danes pa le malo napredovala.😉


Kmalu bo na blogu tudi 2. del objave o Bell izdelkih, ki je nikar ne zamudi.😉 

Pozdravček,
Maya






You May Also Like

2 komentarji

  1. O, kakšna lepa objava :)

    Tole pa prav carsko izgleda te dve barvi lakov skupaj, niti pomislim ne na to :D

    Ampak mi je všeč + te dve barvi sta res čuuudoviti <3

    Sva kar istega mnenja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Katja!❤️❤️❤️
      Barvi sta res lepi in tudi skupaj dobro izpadeta.😃
      Res imava kar pogosto isto mnenje.😃❤️❤️❤️😘😘😘
      Hvala še 1x!❤️

      Izbriši

Spremljevalci