Mia Höytö LUMOUS serum

by - 20:50:00

Mia Höyto kozmetika me je navdušila! Preizkusila sem že celo četico negovalnih izdelkov in prav z vsemi sem zelo zadovoljna.


LUMOUS serum ščiti pred prostimi radikali, regenerira, pomirja, neguje in izredno vlaži kožo. Posebnega ga delajo sestavine, kot so: brezova voda, morska krhlika, minerali, vitamina E in C ter beta glukan.

Serum je zakladnica vlage in nudi vse, kar moja koža poleti potrebuje. Odlično se razume z ličili. Nanos le teh je enostaven, tudi zato, ker ga koža posrka vase in izkoristi vse, kar serum ponuja. Koža je z uporabo seruma bistveno lepša, suhih predelov kože praktično ni več zaznati. Uporabljam ga zjutraj, povsem samostojno. Moja mastna koža ta trenutek zjutraj ne potrebuje nadgradnje. Zvečer pa si privoščim Olivellino vlažilno kremo ali moj priljubljeni Oliv' serum.

30 ml seruma zadošča za kar nekaj časa, saj ga porabiš izredno malo. Prozoren gel se med prsti spremeni v peno, ki jo koža posrka vase in ustvari nežno in nemastno plast. Všeč mi je doziranje na pumpico in manjše pakiranje, ki je priročno tudi za potovanja. Poleg Valo kreme za predel okoli oči, je Lumous prav tako moj Miin favorit. Obožujem ga od prve uporabe dalje in zelo bi ga pogrešala v svojem vsakdanu.





Pozdravček,
Maya


You May Also Like

2 komentarji

Spremljevalci