Negovalni trio

by - 08:23:00

Danes bom govorila o treh, meni odličnih izdelkih. Vsak izmed njih je nekaj posebnega in vsak odlično opravlja svojo nalogo.😉 Gre za izdelke, s katerimi razvajam, negujem in čistim kožo na obrazu. Vsak zase je enkraten in vsakega izmed njih ti toplo priporočam.


Flow encimski piling (puder-maska) brusnica je zame prvi tovrstni piling. Vsebuje naravne papajine in ananasove encime, s katerimi odstranjuje odmrle kožne celice. Arktično jagodičevje, brusnica in jagoda, kožo posvetlijo. Vonj me je prepričal že ob prvi uporabi. Gre za mešanico svežega in sadnega vonja. Ker gre za piling v obliki maske, vsebino predhodno zmešaš z vodo, naneseš na obraz in pustiš 15 minut. Meni 10 minut zadošča, ker se mi maska lepo posuši in jo odstranim z mlačno vodo. Po uporabi pilinga je moja koža osvežena in tiste nadležne suhe luskice odstranjene. Vsekakor je piling vreden tvojega denarja in časa, ker je nežen in učinkovit. Za 24,50 € ga dobiš pri kozmetix.si.


Oliv' Radiance maska za obraz je izdelek, za katerega menim, da ga preprosto moraš imeti. Odstrani odmrle kožne celice in nečistoče, kožo oskrbi s kisikom, izboljša mikrocirkulacijo in naredi kožo noro mehko. Maska je pravi balzam in nad njo sem preprosto navdušena! Priložena je lopatka, s katero si pomagaš pri nanosu in ne posegaš v vsebino lončka s prsti. Naneseš jo na obraz, pustiš, da se posuši in spereš z vodo. Občutek po uporabi je fenomenalen. Takrat imam občutek, da sem za svojo kožo naredila res nekaj dobrega. Cena maske je 27 €, kupiš jo na spletni strani izberizeleno.si. S kodo "MAYA" imaš tudi 15 % popust.


Clay ritual mineralna čistilna glinena maska poskrbi za odvečni sebum. Po uporabi je čutiti, da je glina posrkala ves sebum in koža je na otip prijetna in suha (v smislu ne mastna😉). Priprava maske je enostavna, zmešaš z vodo (1-2 žlički) in naneseš na obraz. Čas glinčkanja je pri meni odvisen od debelosti plasti, ki si jo nanesem.😃 Gre za slovenski proizvod, v katerega Tina vlaga ljubezen, energijo in čas. Masko ti toplo priporočam. Posebno, če je tvoja koža mastna. Primerna pa je za vse tipe kože. Kupiš jo za samo 6,99 € v spletni trgovini licila.si. Obišči tudi glina.si in si preberi o pozitivnih učinkih gline na tvojo kožo.



Si katerega izmed izdelkov že preizkusila? Vesela bom tvojega mnenja.😍

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Ja, tele od Flowa so tudi zakon <3

    Ampak od Oliva moram priznati, da mi zmaga <3333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oliv' res naredi tisti vav efekt na koži. Flow mi je pa tudi super.😉❤️

      Izbriši
  2. Preizkusila sem glineno masko od Gline.si in mi je najboljša ever! Je res ne zamenjam za nič. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glinena maska je res ena izmed boljših, se res pozna razlika po uporabi.😍

      Izbriši

Spremljevalci