Bell darilca za mojo dušo

by - 08:08:00

Na spletni strani bodizenska.si imajo v mesecu decembru kar nekaj akcij. Ena izmed njih je tudi 30 % popust na nakup vsaj treh Bell hypoallergenic izdelkov. Super izgovor, da si privoščim nekaj malega za mojo dušo.😉


Gobice za nanos ličil so pri meni nepogrešljive. Ker Bellove še nisem preizkusila, je sedaj odlična priložnost, da jo preizkusim. Ker nisem vedela, da je gobica pri nakupu tudi darilo, imam sedaj kar dve. Odlično!😉

Razen BB kreme, Bellovih podlag še nisem kupila. Tokrat sem izbrala tekoči puder za prekrivanje nepravilnosti in zakrivanje gubic. Puder tudi vpije odvečni sebum in daje mat izgled. Sliši se obetavno.


Maskara je nekaj, kar uporabljam na dnevni ravni. Pred časom sem imela Bellovo za podaljšanje in volumen, tokrat bom preizkusila maskaro za goste trepalnice, ki jim da intenzivno črno barvo.

Najbolj nadležna stvar pri lakiranju je obarvanje nohtov. Odločila sem se za nakup Fluo nadlaka, ki odpravlja rumeno obarvanost nohtne plošče. Močno upam, da deluje. V košarici je pristal tudi hitrosušeči nadlak, ki onljublja obstojen sijaj.


Za vse izdelke sem odštela približno 20 €. Glede na število izbranih izdelkov je nakup več kot ugoden. Zaradi popusta sem privarčevala 9 €. Pokukaj na spletno stran bodi ženska in zagotovo boš našla kaj zase.


Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci