TO DO lista meseca decembra

by - 15:52:00

December je mesec, ko je vse v "luftu". V službi imamo polno dejavnosti in dnevi kar letijo. Sto stvari želim postoriti, pravočasno okrasiti smrečico, nakupiti darila in pripraviti odlično božično večerjo.

Kaj vse imam v planu?

1. Božična glasba do onemoglosti
S pesmijo Last Christmas skupine Wham, sem obsedena! Tako zelo, da jo imam za zvonenje na telefonu.😀 Božično glasbo v tem času poslušam kar naprej in moj fant komaj čaka, da se je naveličam in preklopim na karkoli drugega. Ampak jaz se ne vdam tako zlahka.

2. Snežne radosti
Če mi bo vreme naklonjeno, si bom kakšen vikend privoščila radosti na snegu.Vsaj malo snega, prosim!

3. Peka piškotov
Raje kot piškote, pečem peciva. Ravno zato si želim malo spremembe in speči piškote. Upam, da bo misija uspešna.

4. Lučke in kahano vino
Mesta so že okrašena, a pri meni je tako, da se na ogled lučk odpravim med novoletnimi počitnicami. Upam, da mi letos uspe kaj prej. Vse to pa začinim s kakšnim kozarčkom kuhanega vina, da preženem mraz iz kosti.😉

5. Nakup daril za bližnje
Pri nakupu daril si vedno naredin "budget", da me stroški ne povozijo. Poleg tega želim vsakemu podatiti tisto, kar si želi, potrebuje in v to dodati nekaj sebe. Ker nas je veliko, imam že okviren seznam, le še čas za nakupe si moram vzeti.

5. Okrasitev smrečice
Ponavadi ostane zapakirana vse do Božiča. Si bom vzela čas in jo postavila in okrasila kakšen dan prej. Ker imam nove okraske, bom verjetno že zaradi tega pohitela.😃 Letos bo v srebrni in modri barvi.


Kaj boš ti počela v zadnjem mesecu tega leta?

Pozdravček,
Maya

*Fotografije: splet

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci