My equa steklenička

by - 15:28:00

Stekleničko z vodo imam vedno nekje pri sebi. Na trgu je poplava raznoraznih stekleničk, ki niso več le stekleničke, ampak so pravi modni dodatek. Že pred časom sem se zaljubila v My equa "flaške", ki so me pritegnile s svojimi poslikavami.
Glede na to, da jo imam vedno v torbici, me je skrbelo, da je ne bi prehitro razbila in moram reči, da je preživela že marsikaj in je še vedno kot nova.🙂  Oblika, ki omogoča enostavno držanje in se prilega oprijemu roke, silikonski podstavek, da ne drsi, dobro tesen pokrovček, ki preprečuje polivanje je le nekaj izmed stvari, ki so me prepričale v nakup. Če želiš, si lahko na pokrovček vgraviraš ime, misel ...  

Vsaka steklenička ima svojo zgodbo.

V kolekciji Stardust so na voljo tri stekleničke Eternity, Gravinty in Infinity. Vsem trem je skupna zlato-srebrno-bela poslikava in belo silikonsko dno. Infinity steklenička se zgleduje po brezmejnih stvareh v življenju in ustvarja sanjski občutek, ki traja vse do neskončnosti.
Čeprav pri my equi odsvetujejo pranje v pomivalnem stroju, svojo vedno čistim v njem in še vedno izgleda kot nova. Edino pokrovček je izgubil svojo zlato barvo (na srečo si lahko na njihovi spletni strani kupiš novega). Pred kratkim sem si kupila tudi naravno čistilo za stekleničke, da bo še temeljiteje očiščena.
Najnovejša linija Urban Jungle, s predstavnicama Monstera in Magnolia, te popelje v tropski raj, kjer za trenutek pozabiš na mrzlo zimo in si pričaraš toplejše dni. Ta je namenjena moji mlajši sestri, ki praznuje rojstni dan. Lahko pa je odlično božično darilo.🎄
Svojo lahko kupiš tukaj. Spremljaj tudi instagram profil @myequa kjer vedno objavljajo kode za popuste ali druge akcijske ponudbe.

Mogoče te prepriča podatek, da 10 % od vsakega nakupa namenijo dobrodelni organizaciji.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci