Bleščice - kdaj, če ne zdaj?

by - 10:38:00

December je mesec, ko si dovolimo malce bolj pretiravati. Pa naj bo to pri ličenju, oblačenju ali manikuri. Pri slednjem, si skozi celo leto dajem duška in se držim načela "bolj pisani, kičasti, svetleči, boljši so". 😀 Seveda si vmes kdaj privoščim preprost izgled nohtov, a to nekako nisem jaz.


Kar se ličenja tiče, si šele zadnje leto dovolim kaj več kot le puder in maskaro. Še danes se dobro spomnim, ko mi je kolegica rekla, da je rdečilo nekaj povsem vsakdanjega. Hihi, hvala Saša za to! 😉 Vsakodnevno ličenje prilagodim službi, a si vsaj v decembru privoščim malce bleščic na učkih. Šminka je pa tako ali tako obvezna vsak dan.  Pri oblačenju, sem že od malih nog rada kičasta (vsaj tako pravi moja mami). Zadnje čase sem obsedena z bleščečo pentljico, ki jo uporabljam kot zapestnico ali elastiko za lase.


Želim ti bleščeč preostanek starega leta in še bolj bleščeč vstop v novo leto.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci