Praznično obarvani nohti

by - 20:25:00

December je res krasen mesec! Vsepovsod okraski, lučke in bleščice. In rdeča barva je zagotovo kraljica tega meseca. Če ji dodaš še kanček srebrne, toliko bolje.😀 Točno v tej kombinaciji so trenutno moji nohti.


Kikov lak v odtenku 239 Vermilion Red sem kombinirala z Avonovim nailwear pro+ v odtenku white gold. Da mi rdeča barva laka ne bi puščala rumenih sledi na nohtni plošči, sem nanesla Bell hypoallergenic fluo nadlak in vesela sem, ker resnično deluje! Piko na i izgledu da hitrosušeči Bellov nadlak, ki poskrbi za še večji sijaj nohtov in z zaščitnim slojem prepreči prehitro krušenje laka. Če mi "navaden" lak zdrži pet dni brez krušenja in pri tem počnem vsakodnevna gospodinjska opravila, sem več kot zadovoljna.



Čeprav je rdeča barva v tem času mogoče preveč klasična, je hkrati tudi večna in seksi.😉

Lepe in čarobne praznike,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci