Top izdelki meseca decembra

by - 08:40:00

Prišel je čas, da vam predstavim zadnje letošnje favorite.


1. Chanel tekoči korektor
Odlično prekrije podočnjake in druge nepravilnosti. Brez težav se zabriše in se ne nabira v gubicah. Ker je to eden dražjih korektorjev, si bom, ko ga porabim, poiskala cenejšo različico. Če bi bila cena nižja, bi si ga zagotovo kupila ponovno.

2. BeYu šminka v odtenku 440 Cherry Pile
Cenovno dostopna šminka me je navdušila s svojim rdečkastim odtenkom in dodatkom malih bleščic. Odlična za vse decembrske praznične dogodke. Odličen nakup!

3. Flow kosmetiika serum za mešano in mastno kožo
O njem sem že pisala tukaj in enostavno si zimske nege brez njega ne predstavljam več. Odlično vpliva na mojo kožo, ki je vse lepša. Ker gre serum počasi h koncu, si bom na spletni strani kozmetix.si naročila novega.

4. H&M shimmering powder
Brez bleščic ta mesec ne gre. 😃 Odlično se obnese kot senčilo, vsekakor je super tudi za predel dekolteja.✨

5. Dior Poison girl
Omamna dišava, ki očara s svojim sladkim vonjem. Meni je top zimski parfum.

6. BeYu Stay matt make up baza
Nad tem izdelkom sem več kot navdušena! Najprej me je očaral s svojim svežim vonjem, nato z učinkovitostjo. Koža je matirana in na otip svilnato mehka. Poleg tega navidezno zoži pore. Ponovni nakup? Obvezno!




Kateri so tvoji mesečni favoriti?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Moram priznati, da me kar mika da bi preizkusila tole Flow kozmetiko :)

    Tudi Monika ga zelo hvali, sicer sem zaljubljena v Plantae šipkov serum, tako da nevem če bi me bolj navdušil - ampak definitivno ga bom v prihodnosti sprobala :)

    O Chanel korektorju pa berem samo dobre stvari, bo enkrat za sprobat :)

    Pa lepe praznike!

    Katja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če ti je en izdelek tako pri srcu, kot tebi Plantae serum, verjamem, da kar težko najdeš zamenjavo ali vsaj primerljiv izdelek. 🙂 Chanel je super, sam kaj, ko je cena malo manj super.😱

      Tudi tebi želim lepe praznike.

      Izbriši
  2. Meni pa Chanel ni bil nekaj wau, je pa to edini izdelek, ki sem ga zgubila po dveh uporabah. Se zdaj jocem :(( mi je recimo Catrice tekoca kamuflaza precej primerljiva z njim :)
    Flow imam pa ze na WL, me veseli da ti je vsec :) tudi sama imam mesano kozo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe za tem pa res lahko jokaš.🙂 Dobro, da si omenila Catrice, bom sprobala, ker Chanel je predrag😱 Flow je men zakon, res paše moji koži. Vsekakor probaj.☺️

      Izbriši

Spremljevalci