Baleine blazinice za nego kože pod očmi

by - 15:36:00

Če imaš težave z utrujeno kožo pod očmi, potem si najbrž tudi sama preizkusila že marsikaj, da bi ta pojav omilila. Brez dobrega korektorja bi sama ves čas izgledala zelo utrujeno. 

Priznam, da premalo skrbim za kožo pod očmi in sem pred kratkim spet začela uporabljati Afroditino kremico in seveda upam, da vsaj malo popravi videz kože. 😃 Poleg tega pa sem v DM-u kupila blazinice, ki hladijo in osvežijo utrujeno kožo pod očmi. Vsebujejo hialuronsko kislino, ki gladi kožo in izboljša njeno prožnost ter s tem omili gubice. Hladilni učinek blazinic omili otekline hkrati pa kožo tudi navlažijo. V eni škatlici dobiš tri paketke po dve blazinici.


Moja izkušnja je sledeča ...
 
Imela sem kar nekaj težav z nameščanjem. Prvi problem je nastal, ko sm blazinico želela odlepiti s folije, kar ni in ni hotela stran. Ko mi je le uspelo, sem ju komaj namestila pod oči. Po petih minutah mi je kožo začelo grozno vleči skupaj in občutek je bil daleč od prijetnega, čeprav naj bi jih pustila delovati do 20 minut. Ne predstavljam si, kaj bi bilo po 20-ih minutah?! Ob prvi slabi izkušnji izdelka niti nisem želela uporabiti ponovno in sem preostale blazinice vrgla v koš.


Na škatlici sicer piše, da izdelek ni primeren za kožo, ki je občutljiva na obliže ali maske, ki se odluščijo in ker do sedaj s tovrstnimi maskami nisem imela težav, sem predvidevala, da jih tudi tu ne bom imela.



 Mogoče je kakšna uporabnica navdušena nad izdelkom, mene ni niti malo prepričal.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

1 komentarji

  1. Podobno izkušnjo imam z izdelkom proti ogrcem od Essenca, sploh se ne nalepi res bedno.

    OdgovoriIzbriši

Spremljevalci