Revlon vs. Nabla

by - 14:21:00

Čeprav nisem "number one fanica" mat šmink, me vseeno zagrabi in si kupim kakšno, ker mi je všeč mat izgled na ustnicah. Pri tem seveda upam, da moje ustnice ne postanejo čisto izsušene in na pogled grozne. V ponudbi pa so seveda mat šminke, ki niso čisto mat, ampak se njihov mat izgled ustavi nekje na polovici.

Da pa ne zaidem preveč ... Objava je namenjena dvema mat šminkama. Kako sta se obnesli? Beri naprej. 😃


Nabla Diva Crime mat šminka v odtenku Ombre Rose
Kupila sem jo na spletni strani licila.si in kar nekaj časa čakala, da bo na voljo. Ves čas je bila razprodana! Zato sem od nje pričakovala ogromno! Gre za žametno-mat strukturo, ki z izvlečkom japonske Kamelije ustnice neguje in navlaži.  Ombre Rose je v starinsko roza odtenku z nevtralnim podtonom. Plus dobi tudi, ker je ustnicam prijazna, jih ne izsuši, je zelo kremaste strukture in odlično pigmentirana. Končni učinek ni mat, ampak bolj "pol-mat". 
Cena: 12.99 €

Revlon Ultra HD mat tekoča šminka v odtenku Devotion
Takoj, ko odpreš šminko, te preseneti sladkast vonj po vaniliji in mangu, ki je meni zelo prijeten in všečen. Gre za tekočo mat šminko z žametno-mat strukturo in vlažilnim učinkom. Devotion odtenek je rozkast z mauve podtonom in je super za dnevni make up. Ali doseže mat učinek? Kar dolgo sem čakala, da se šminka posuši v "mat", a se ni. Torej gre zopet za "pol-mat" šminko.
Cena: 12.25 €

 


Če odmislim dejstvo, da nista popolnoma mat, kot obljubljajo, sta šminki OK. Nista pa nek presežek šmink. Ljubša mi je Nablina.

Si ju že preizkusila?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Nisem še preizkusila teh dveh šmink, ampak mogoče bi ju, ravno zaradi tega, ker na koncu niso čisto mat. Včasih mi ugaja neka zlata sredina :) Čeprav zadnji dve leti prisegam še samo na mat šminke :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene mat šminke niso tako zasvojile, ker imam zelo suhe ustnice in po določenih mat šminkah izgledajo grozno. 🙂

      Izbriši

Spremljevalci