Lux-factor serum za podaljšanje trepalnic

by - 10:34:00

Dolge, goste in za par odtenkov temnejše trepalnice so že od nekdaj moja velika želja. Do sedaj sem prišla le do temnejših trepalnic (z barvanjem, seveda), a ni bilo nekega vav efekta, ker so moje trepalnice zelo kratke. 😕


O Lux-factorju sem že ogromno slišala, a me je vedno odbila cena, ki je kar visoka (znižan serum stane 40 €). Svojega sem naročila v decembru, ko sem lahko izkoristila še 15 % popust in tako nekaj privarčevala. Če ne bi rezultatov videla na lastne oči pri svoji kozmetičarki, ga najverjetneje ne bi nikoli kupila. Njene "trepke" so izgledale fenomenalno!


Serum je senzacionalna inovacija na področju znanosti v kozmetiki. Ne draži oči in nima stranskih učinkov. Nanašanje seruma je zelo enostavno in hitro. Sama ga nanašam 2x dnevno in sicer zjutraj in zvečer. Tanek čopič omogoča, da serum lahko natančno in v tanki plasti naneseš na trepalnice in pri tem ne zaide v oči.

Kaj obljublja serum?
- 85 % več volumna,
- 25 % daljše trepalnice,
- preprečuje lomljenje trepalnic,
- make up učinek temnejših trepalnic,
- 100 % naravni izdelek,
- tudi za občutljive oči.

Učinek na mojih trepalnicah:
- volumen trepalnic je večji (tudi po strokovni oceni mojega partnerja😀),
- trepalnice so malenkost daljše (ne toliko kot sem upala),
- trepalnice so se potemnile za kakšen odtenek,
- ne draži oči.
Po enem tednu uporabe
Po štirih tednih uporabe

Glede na to, da imam na zalogi še en serumček, upam, da bodo čez en mesec rezultati opaznejši. Predvsem kar se dolžine tiče.😃  Javim, ko porabim še drugega.


Če strnem misli ... Serum dejansko deluje, volumen trepalnic se je povečal in malenkost tudi dolžina (ne vem kako je to razvidno na sliki, a v "živo" se opazi razlika). Bi si pa želela, da bi bila cena bolj ugodna. 😉

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci