Cilji za leto 2017

by - 08:58:00

Nisem zagovornica novoletnih zaobljub, ker se jih ponavadi ne držim prav dolgo. Raje kot te, si zastavim cilje, ki bi jih rada dosegla v tem letu.


1. Čas zase
Premalokrat si vzamem čas samo zase. Vedno akcija in vse drugo je pomembejše. Super bo, če si bom večkrat vzela trenutek zase in počela kar mi je ljubo: branje knjig, lenarjenje, crkljanje ...

2. Ostati zvesta sebi
S tem do sedaj nisem imela problemov in tudi letos verjamem, da bo tako. Že tako je v svetu polno ponaredkov in ne želim biti eden izmed njih.

3. Uživanje
Brez tega ne gre. Vsak trenutek bom izkoristila za uživanje in se prepustila toku življenja. Konec koncev ni potrebno, da je vse vnaprej splanirano. Spontanost nič ne boli, kajne? 😃

4. Sijoča koža
Nega kože mi je izredno pomembna in tudi letos bom vsakodnevno skrbela za čim boljše stanje svoje kože in jo ne mučila s stiskanjem mozoljev. 😂

5. Dan brez ličil
To mi do sedaj uspeva vsak vikend in si želim, da tudi v bodoče ostane tako. Koža naj diha in se spočije. Ni mi nerodno zapustiti hiše popolnoma nenaličena.

6. Dan na "off"
Tu mislim predvsem dan, ko mi bodo telefon, tablica ali računalnik nepomembni. In ta dan si želim, da bo vsaj 1x tedensko.

7. Šport
Ker se po operaciji kar nisem spravila nazaj v športno rutino, je zadnji čas, da s polno paro začnem telovaditi, kot sem to počela prej.  Zdrav duh v zdravem telesu.

8. Varčevanje
To pomeni, da kupim (vsaj poskusim!) res samo tisto kar rabim in raje vsak mesec kak evro dam na stran za ustvarjanje spominov z mojim dragim.

9. Novi izzivi
Vsako leto pridejo novi izzivi. In tudi letos bo zagotovo tako. Ne glede na to, kakšni bodo, se bom z njimi soočila in kaj novega naučila.

10. Bloganje
Ne morem mimo svojega bloga. Kmalu bo minilo leto od moje prve objave in res sem vesela, ponosna, srečna ... da sem se odločila za ta korak. Marsikdo bi rekel "Pa ne še ena blogerka!" Ja, še ena in še veliko jih bo. Vsak se sam odloči kaj bere in res ne vem zakaj je toliko slabega mnenja o blogerkah. Naše delo zahteva čas, trud in veliko ljubezni do pisanja ter ustvarjanja.



Imaš tudi ti zastavljene cilje za leto 2017?

Pozdravček,
Maya 

*Fotografije: splet 



You May Also Like

4 komentarji

  1. Jaz se tudi ne držim obljub. Zato si raje dam realne cilje, ki jih z lahkoto z malo volje presežem in sem potem res prezadovoljna s sabo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem vsako leto po enem mesecu obupala nad zaobljubami.😃 Zato so mi cilji boljši, ker se res potrudim, da jih dosežem in sem tako kot ti prezadovoljna s sabo.😉

      Izbriši
  2. Super napisano! <3

    Se strinjam z vsemi točkami, in čas zase sploh! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni prav pašejo dnevi, ko sem jaz na sporedu in drugo malo počaka. :-)

      Izbriši

Spremljevalci