"Nežnejša" oblika piščančkov

by - 14:07:00

Če odmislim UGG-ice, ki so daleč najtoplejši čevlji na svetu (imam jih že pet let in še vedno grejejo moje noge), so čevlji, brez katerih ne gre sloviti Timberlandovi piščančki. Moji so sicer (kot jim pravim sama) nežnejša različica, a zato nič manj topla.

Čeprav imajo v ponudbi več barv, sem izbrala njihovo tipično barvo. Ker je moja garderoba večinoma v črni barvi, se mi zdi, da morajo vsaj čevlji malo popestriti outfit. So udobni, mehki in topli. Da ob nakupu v njihovi trgovini dobiš tudi garancijo za dve leti, je dokaz, da verjamejo v kvaliteto svojih izdelkov. Tudi moj fant jih veselo nosi že par let in pravi, da jih ne zamenja. 😉  Res, da niso najcenejši, stanejo okoli 140 €, a gre za res kvalitetno obutev, v katero se splača vložiti več denarja.




Nosim:
Bunda: H&M
Pajkice: Zara
Čevlji: Timberland

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Lepi so, sicer mene ne prepričajo ravno ker jih ima toliko punc - ampak so mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V Lj jih je verjetno res polno. Pri nas v KG jih je malo manj (ali pa samo jaz preslabo opazujem:-)). :-D

      Izbriši

Spremljevalci