Krasni, čudoviti, iskreni ...

by - 09:37:00

To objavo sem spisala že v mesecu decembru, pa nekako ni prišla na vrsto. Ker čutim, da je zdaj pravi trenutek zanjo, jo le objavljam.😉

Preden sem začela pisati blog, sem spremljala, cedila sline in vzdihovala nad različnimi blogi. Še danes pa imata pri meni posebno mesto dve blogerki, ki ju osebno (žal) ne poznam, a čutim neko energijo in ju zato spremljam še raje.

1. Viva la vida blog
Katja je blogerka, ki te pritegne s svojo vsebino in slikami. Na njenem blogu najdeš raznolike objave in marsikdaj mi je s svojimi ocenami pomagala pri nakupu kozmetike. Včasih pa tudi samo cedim sline nad njenimi outfiti. Sicer niso vsi v mojem stilu, a na njej izgledajo krasno in občudujem njen unikaten stil. Včasih nam postreže z drugačnimi, bolj globokimi objavami, ki jih z veseljem prebiram. Je moj "blogerski idol" in zame ena boljših, če ne najboljših blogerk.

Njen blog si lahko ogledaš tukaj.
Slika: VIVA LA VIDA BLOG
Slika: VIVA LA VIDA BLOG

2. Sugarlove blog
Sama mu pravim tudi blog s ščepcem čarobnosti. Ne vem zakaj, a vse kar Monika napiše in opremi s slikami je tako čarobno, bi kar gledal in bral vse te lepe opise. Je mojstrica fotografije in velikokrat se sprašujem kako ji uspe posneti tako nore fotke?! Upam, da nekoč tudi sama postanem taka mojstrica fotografije kot Monika.😉 Blog z ogromno ljubezni, ki ga nikakor ne smeš spregledati.

Če si želiš stopiti v svet čarobnosti, klikni tukaj.
Slika: SUGARLOVE BLOG

Slika: SUGARLOVE BLOG

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Oh...

    Ni besed, samo sanjala bi lahko da me nekdo tako kuje v zvezde :)

    Nevem kako sem te našla, ampak tudi jaz te rada berem :)

    Se mi zdi, da smo si vse 3 tudi Monika - zelo na isti valovni dolžini in imamo podoben okus za izdelke.

    Upam, da se enkrat vse skupaj dobimo in pokramljamo! <3333333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker me rada bereš.❤️ Pohval ni nikoli preveč in ti si jo vsekakor zaslužiš! Sedaj je pa res že čas za srečanje!🙂❤️❤️❤️

      Izbriši
  2. Draga Maja kap me bo, zlati si, hvala ker moj blog čutiš kot čarobnost, to mi pomeni neizmerno veliko in ne skrbi slikice se da naštudirati. In z veseljem ti pri tem pimagam, če potrebuješ nasvet.hvala ti za te lepe besede, srček mi bo razneslo. Love you❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsak nasvet bo dobrodošel, ker res obvladaš fotkanje. Tvoj blog je res nekaj posebnega! ❤️❤️❤️

      Izbriši

Spremljevalci