Razvajanje z Avonom

by - 18:23:00

Da je Avon zadnje čase naredil velik korak naprej pri dekorativni kozmetiki, ni skrivnost. Njihovi izdelki navdušujejo blogerke, ki jih ne morejo prehvaliti. 

Kakšno pa je moje mnenje?

Pred kratkim sem si privoščila Luxe šminko v odtenku Lustering nude, Avon True Supreme Nourishing šminki v odtenku Rose Revival in Nourishing Pink in maskaro Big&false lash.

Pri maskarah imam ponavadi težavo, da so nazačetku "premokre", po enem tednu uporabe pa se spremenijo v "pravo" maskaro. Ker sem o maskari Big&false lash prebrala same dobre ocene, sem od nje pričakovala veliko.



Malo sem se prestrašila, ker že dolgo nisem imela maskare s tako veliko krtačko, a sem se je hitro navadila. Volumen je res vav, a zmoti me to, da je bila maskara že na začetku precej suha, veliko bolj kot bi nova maskara lahko bila.


Šminke iz kolekcije Luxe niso novost, a ker sem za Božič podarila tri šminke iz omenjene kolekcije in so bile punce nad njimi navdušene, sem jo kupila tudi zase. Izbrala sem Lustering nude odtenek, ki vsebuje drobne bleščice. Šminka s svilnatim kompleksom nudi ekstazo bogate barve in poskrbi za mehke in navlažene ustnice. Je zelo kremasta in kar zdrsi po ustnicah. Meni je zelo všeč, čeprav ni najdlje obstojna. Odtenek in struktura sta me popolnoma kupila.



Najboljše za konec ...

Inovacija Avon True Supreme Nourishing rdečilo za ustnice je kot naročeno za moje ustnice pozimi. Vsebuje olje jojobe, med in čebelji vosek, ki nahranijo in navlažijo ustnice. So zelo dobro pigmentirane in srednje obstojne. Da so tudi očem bolj zanimive, poskrbi njihov marmornati videz. Imam dve in sicer v odtenku Rose Revival in Nourishing Pink. 



Šminke so me poplnoma očarale, medtem ko me je maskara zaradi suhosti nekoliko razočarala. 

Katere Avonove izdelke ti uporabljaš in jih priporočaš?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Avonove šminke so super <3
    Sem te ravno odkrila preko Katjine delitve na facebooku :D Zelo so mi všeč tvoje objave :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šminke so res krasne.
      Ooo, hvala Lana!😍

      Izbriši

Spremljevalci